Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do menu dodatkowego
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do treści
Przejdź do strony głównej

Centrum Usług Wspólnych Radwanice - ZAPYTANIE CENOWE na sukcesywną dostawę materiałów biurowych

Czcionka:

  • Czcionka domyślna
  • Czcionka średnia
  • Czcionka duża
  • Kontrast

    Zmień kontrast
Wersja Mobilna

Sobota, 8 listopada 2025 Klaudii, Seweryna

  • BIP
  • Mapa strony
Szukaj

Wyszukiwanie Zaawansowane

Menu podmiotowe

  • Struktura
  • Władze
  • Historia
  • Sprawozdania finansowe
    • 2021
    • 2022
    • 2023
    • 2024
  • Oferta pracy na stanowisko referenta ds. płac
    • Wyniki naboru na stanowisko referenta ds. płac
    • INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA DS. PŁAC
  • Zapytania ofertowe
    • Wybór zapytania ofertowego
    • Zapytania ofertowe na świadczenie usług medycyny pracy dla Centrum Usług Wspólnych Radwanice oraz jednostek obsługiwanych
  • Zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego w Domu Kultury w Radwanicach
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Nabór

Menu przedmiotowe

  • Projekty ekologiczne
  • Nasze sprawy
  • Na sportowo
  • Zarządzenia Dyrektora CUW Radwanice
    • Zarządzenie nr 7/2024 Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Radwanice z dn. 27 maja 2024
    • Najpiękniejszy Wieniec Dożynkowy oraz Najpiękniejsze Stoisko Dożynkowe

Dane kontaktowe

Centrum Usług Wspólnych Radwanice
ul. Szkolna 14
59-160 Radwanice

tel.768311426
sekretariat@cuw.radwanice.pl

NIP 5020120939
REGON 387155180

E-mail: sekretariat@cuw.radwanice.pl

Odwiedziny: 37016

Jesteś tutaj: Start / Zapytania ofertowe / ZAPYTANIE CENOWE na sukcesywną dostawę materiałów biurowych

ZAPYTANIE CENOWE na sukcesywną dostawę materiałów biurowych

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
4 listopada 2025

Załączniki

  • Zapytanie cenowe na materialy biurowe - Kopia - Kopia.docx (24.58 KB)
  • Zalacznik nr 8 - wzor umowy.docx (22.49 KB)
  • Zalacznik nr 7 - zgoda na przetwarzanie danych - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia.docx (16.35 KB)
  • Zalacznik nr 6 - oswiadczenie - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia.docx (16.31 KB)
  • Zalacznik nr 5 - formularz ofertowy - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia.doc (30.00 KB)
  • Zalacznik-nr 4 CUW Radwanice - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia.docx (31.72 KB)
  • Zalacznik-nr 3 ZSP w Radwanicach - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia.docx (35.15 KB)
  • Zalacznik-nr 2 Szkola w Buczynie - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia.docx (33.37 KB)
  • Zalacznik-nr 1 Dom Kultury w Radwanicach - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia.docx (29.09 KB)

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:cuw radwanice
Data utworzenia:2025-11-04
Data publikacji:2025-11-04
Osoba sporządzająca dokument:dyrektor
Osoba wprowadzająca dokument:Administrator BIP
Liczba odwiedzin:11

Menu Stopka

  • Kontakt
  • Redakcja BIP
  • Instrukcja korzystania z BIP
  • Oświadczenie o dostępności
  • Polityka prywatności
  • Przejdz do strony Fundacji Widzialni
  • Przejdz do strony Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Strona zostala opracowana w ramach projektu
Polska Akademia Dostepnosci
realizowanego przez Fundacje Widzialni i Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

Licencja Creative Commons - CC-BY-SA
PAD CMS jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe z wyłączeniem opublikowanych treści.